- Förbjuden
- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pontusa067/
Ditt Hex-ID: 76561198845567012 (Dec) 110000134c4a024 (Hex)
Vad är din discord tagg? Michemoche#3091
Vem var det som bannade dig? Achoo
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? slagsmål
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i fängelse och så kaxade sig en kille och då kaxade han sig och då såklart börjar vi med slagsmål jag slår han 1 gång han slår tillbaks Och sen fortsätter det o ja blir bannad jag vill itne bli bannad från den enda servern ja spelar på och speciellt i fängelse händer det mycket slagsmål. och acho sa att jag sökte igenom honom det gjorde jag inte ja svär kolla replay bara jag kollade hans skador vad som hade hänt eftersom man inte har ngt o göra i fängelse.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Earrape och det har ja deffinitivt lärt mig av att jag inte ska det visste jag inte ens att ja inte fick.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft slagsmål
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte för jag gjorde inget fel
Har du läst våra regler? Nej
Ditt Hex-ID: 76561198845567012 (Dec) 110000134c4a024 (Hex)
Vad är din discord tagg? Michemoche#3091
Vem var det som bannade dig? Achoo
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? slagsmål
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i fängelse och så kaxade sig en kille och då kaxade han sig och då såklart börjar vi med slagsmål jag slår han 1 gång han slår tillbaks Och sen fortsätter det o ja blir bannad jag vill itne bli bannad från den enda servern ja spelar på och speciellt i fängelse händer det mycket slagsmål. och acho sa att jag sökte igenom honom det gjorde jag inte ja svär kolla replay bara jag kollade hans skador vad som hade hänt eftersom man inte har ngt o göra i fängelse.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Earrape och det har ja deffinitivt lärt mig av att jag inte ska det visste jag inte ens att ja inte fick.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft slagsmål
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte för jag gjorde inget fel
Har du läst våra regler? Nej