Accepterad ponken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ponken

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Hermansson

Vad är ditt discord namn? holle

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Jag föddes upp på gatan utanför stan år 2000. I ett gult halv ruttet hus bodde jag med mina 2 föräldrar. Vi hade en hund som var mer uppvakad än mig. Jag hade en tuff uppväxt med svår ekonomi och svårt med vänner. Jag fick aldrig nya kläder eller någon telefon av mina föräldrar. När jag fyllde 18 så fick jag aldrig ta körkort, det var för ''farligt'' enligt dom men jag visste att det handlade om pengar.

Så en kväll fick jag nog, jag smög ut en kväll och sökte mig in till stan. Blev helt chockad över alla bilar och människor som gick omkring. Jag insåg att jag hade bott i en håla.

Jag såg en klädesaffär som var öppen även fast klockan var 23:40, när jag närmade mig dörren såg jag att personalen satt fast binda på golvet. Jag hade ingen telefon jag kunde ringa polisen till, jag hade inga pengar och jag kände att jag skulle behövt lite nya kläder. Sakta sträckte jag in handen och tog ett par jeans som hängde. Jag sprang iväg och bytte om runt hörnet. Vilken känsla, helt gratis, addrenalinet pumpade och jag ville bara fortsätta.

Jag insåg rätt fort att jag skulle börja gilla snabba bilar, mycket pengar och den kriminella sidan av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan få en variation från vad ni har idag. En person som skapar nya RP situationer för dom andra och ett roligare ''samtal''.
Jag kommer följa regler och inte käfta imot om jag gjort något fel. Försöka hjälpa till med dom nya så mycket jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Bläddrade genom serverlistan på fivem, spelade några timmar och sökte medlemsskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka