Accepterad Pongyman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
921
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Pongyman#8884

Vad är ditt födelsedatum? 17 augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och har haft en ganska tuff bakgrund som liten. Hans föräldrar var inte medgångna i hans uppväxt då hans mamma blev skickad in på psyket och hans pappa var alkoholist. Detta gjorde så att han blev insatt på barnhem och det var det sista han ville. Han hade drömmar om att bli fotbollsproffs i ung ålder. Men det gick inte som planerat. Skolan var tuff och nedgången för min karaktär då han blev mobbad på grund utav hans föräldrar. Det gjorde att min karaktär mådde extremt dåligt och behövde då lägga ner fotbolls karriären vid 14 års åldern pga. all mobbning. Efter några år av att nära ta hans liv så vände det. Han blev istället glad och tog all negativ energi och gjorde de till positiv energi som då gjorde så att han boostade sig själv. När min karaktär var 18 och skulle fylla 19 så började hans riktiga karriär. Han ville bli Polis eller jobba som Securitas för att då hjälpa människor som blir mobbade och utsatta precis som han blev. Han har tränat stenhårt och är väldigt engagerad i sitt arbete som Securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill kunna spela RP på en bra RP server. Jag har kört länge utan medlemskap och känner att det är dags nu att bli medlem. Jag tycker om servern och alla spelare som spelar, så det känns bara självklart för mig att söka medlemskap. Varför jag ska bli medlem på unive är för att jag kommer spela RP på 100% allvar. Jag kommer inte bryta mot någon regel (lät att säga svårt att utföra). Men jag ska göra mitt bästa för att försöka att inte bryta mot någon regel. Jag kommer även vara aktiv minst 2 timmar varje dag och kommer sprida mycket positiv energi och glädje till de som spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna i ett scenario. Man ska inte hela tiden tänka på att man själv ska vin a hela tiden utan båda parterna ska ha kull när de spelar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att några kompisar som jag har tipsade mig om servern. Har även sätt att den är populär och den servern som har mest spelare i Sverige dagligen.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka