Accepterad Pongyman | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
919
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#888

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Hur lång tid var din ban? 3 dagar ( 22 timmar nu)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev ett missförstånd mellan mig och polisen. Det var en kille som satt i polis bilen som hade blivit gripen som jag hade bråkat med länge. När jag såg han så sa jag fula ord till personen som inte var menade till polisen utan till killen som jag hade bråkat med. Det var därför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har bråkat med personen som hade blivit gripen i flera dagar innan och helt slumpmässigt träffade jag på han på polisstationen När jag var provväg till mitt jobb. När jag såg att det var den personen som var gripen kände jag mig väldigt lättnad eftersom att han har varit extremt kaxig och jobbig emot mig de senaste dagarna. Han har t.ex sparkat på min bil, förstört när jag har lämnat packet osv. Så när jag väll såg han så kände jag att jag behövde få ut någonting och då sa ett par ord som är otillåtna. Efter jag hade sagt de orden så åkte jag vidare för att polisen sa att jag skulle göra det eftersom att han inte orkade med mig mera och precis när jag lämnade platsen så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är felaktigt gjort ifrån båda sidorna. Jag gjorde fel att jag ens tänkte säga de orden till grabben som satt i polis bilen då jag inte tänkte på att polisen satt i bilen med han och kunde höra det jag sa. Tycker dock att det är felaktigt gjort också eftersom att jag var ganska tydlig med vem jag riktade det jag sa till och störde inte heller allt för mycket. Men att vara polis och ha en grabb man har gripit och sedan kommer det någon mer som säger en massa fula ord kan inte heller vara lätt. Så jag fattar varför han bannade mig men jag tycker att det e ett missförstånd ifrån båda sidorna.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att säga det till personen och väntat tills han hade kommit ut istället. Men just i den situationen hade jag inget bättre alternativ än att säga det jag sa. Det kändes bara rätt då han hade varit så jävla dryg emot mig. Men jag hade som jag skrev tidigare kunnat visa mer respekt för polisen och även för personen som jag sa de till. Men jag kände bara att det var det bästa chansen för mig att säga det på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte störa polisen under deras arbete. Oavsett vad det än är som polisen håller på med så ska man inte lägga sig i för att det bara leder till negativa konsekvenser oavsett situation och scenario. Kommer även ta saker med personer som är väldigt toxic och dryga enskilt så ingen annan behöver höra det eller lägga sig i som det blev den här gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka