Accepterad Pongyman | Ban överklagan [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
919
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/home

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#8884

Vem var det som bannade dig? Julle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, kör som de vore prio 1

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag körde för fort. Jag jobbar som securita och fick ett larm om misshandel på piren då mina kollegor var i stor fara. Jag körde dock inte mot rött men på raksträckorna där de inte var något rödljus körde jag fort. Eftersom att jag åkte ifrån securita kontoret som ligger en bit ifrån stan så är det inte så mycket trafik där. När jag körde innan jag fick bannen så var det inge trafik eller civila som var i närheten av gatan jag körde på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på kontoret då jag hade tagit rast och tänkte ta det lugnt och villa. Då får jag ett larm om att mina kollegor har blivit misshandlade på piren. Jag ställde mig upp ur soffan och började löpa ner till bilen. Eftersom att inte så många securitas var i tjänst så körde jag fort. Jag körde ungefär 130 hela väggen till piren. Jag körde inte mot rött förutom när jag körde ut ifrån stationen. Det var inga bilar på vägarna eller civila personer vilket gav mig en möjlighet att köra lite snabbare. När jag kom fram till piren så blev jag bannad för att jag hade kört för fort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en fel av mig mest då jag körde extremt fort. Men jag fick larm och eftersom att ingen annan var ute och körde så brassade jag på lite och körde lite snabbare än vad jag brukar att göra. Det var ju fel utav mig eftersom att oavsett om det är folk ute eller inte så ska man köra lagligt. Men vet inte vad jag ska göra om ingen annan är ute och kör när mina kollegor är i nöd. Det var väll kanske lite dålig timing av han som bannade mig då jag aldrig annars brukar köra fort.
Sen tycker jag att sunt förnuft är väll lite och ta i då mina kollegor var i nöd och behövde hjälp extremt fort. Tror ordningsvakter i verkligheten hade kört så om det var samma scenario. Dock kanske inte lika fort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för copbait. Det var dock ett missförstånd och lärde mig då att inte vara dryg emot polisen. Tycker att jag har lärt mig eftersom att jag jobbar som ordningsvakt på securitas nu och då har ungefär samma uppgifter som polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat köra lagligt hela väggen dit. Men eftersom att det var en sån nödsituation så brassade jag på lite mer än vad jag brukar göra. Om jag hade kört lagligt hade detta aldrig hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att köra lagligt. Oavsett om det är folk i närheten eller inte. Då det är dålig RP om man kör för fort oavsett vart man än befinner sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka