Nekad Pongyman | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
921
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#8884

Vem var det som bannade dig? benim

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-28 184244.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte kunde rpa polis för fem öre vilket jag är extremt ledsen över. Skäms över mitt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte förbi en stor skottlossning där jag såg ett flertal döda kroppar. Jag väljer då att kalla på förstärkning för att sedan gå ner och titta till kropparna. Jag väljer då att kolla pulsen på en av kropparna och sedan ta hans vapen för att säkra så att ingen olycka sker. Därefter skriver han en massa i ooc och håller på. När jag väll kommer till sjukhuset så finns ingen sjukvårdare där. Då lägger jag kroppen på Svetlana och sedan åker för att hämta flera kroppar, kollegorna på sjukhuset sa jag skulle gripa han jag tog för vapenbrott och sedan sätta in han i häktet. När jag kommer till brottsplatsen igen så väljer jag att quita då de inte finns någon mer kropp kvar. Och kommer sedan in några sekunder senare för att jag skulle kolla station om han satt inne. Han satt varken inne eller var på sjukan och bestämde mig då för att quita och sova då de var sent på kvällen. När jag ligger i sängen och försöker sova sprängs min telefon av att jag ska hoppa support. När jag sätter mig vid datorn och skulle gå in så var jag redan bannad. Är extremt ledsen och ber så hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt. Jag menar de jag gjorde var ju fel. Man ska som polis påbörja sjukvård och sedan när man är klar förra personen till sjukan och då ta vapnet från personen. Sen på sjukhuset skulle jag kunna stått kvar och väntat istället för att åka iväg till skottlossningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för copbait och sunt förnuft. Efter dessa banns har jag aldrig copbaitat då det är dålig rp att lalla med polisen. Jag har inte heller kört alldeles för fort då det var de jag blev bannad för tidigare. Sen har jag även blivit bannad för förnedrande sme vilket jag aldrig kommer göra om igen. Har även blivit bannad för clogg fast min dator kraschade och den ban överklagan blev sedan godkänd. Har också blivit bannad för lall på sjukhuset. Har även blivit bannad för halv ooc ig. Har även blivit bannad för lall en ytterligare gång. Blivit bannad för att använda abuse bil under rån vilket den bannen var felaktig. Har lärt mig av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa polis bättre och varit mer seriös med min rp. Jag hade kunnat göra mer sjukvård på han och sedan fört han till sjukhuset. Hade även kunnat stanna och gripit honom på sjukhuset. Vet inte riktigt vad jag tänkte i de scenariot i stort. Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att de jag gjorde var 100% fel. Jag känner nu att polis inte är rätt för mig. Jag har ingen tålamod inom polis rpn och därmed passar de inte mig. Kommer nog inte rpa polis något mer om jag blir unbannad. Jag är extremt ledsen. Jag vill bara rpa med alla mina polare och resten av alla bra rpare på servern. Jag saknar redan att spela och är extremt taggad på att komma tillbaka och inte begå samma misstag igen. Förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och detta kommer inte hända igen kan jag svära på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka