Nekad Pongyman | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
919
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#8884

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-11 162138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb på lall vid sjukhuset. Jag vem personen är och allting och vi brukar ha en sådan char gång med varandra. Men han bannade mig för lall och det var för att jag slog min kompis ig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset med min kompis. Vi var där för att vi skulle träffa på en grabb och snacka. Då börjar folk slå mig för att jag råkade på miss slå en tjej. Då började 5 personer mata slag emot mig och min vän. Jag slår som sagt tillbaka för att skydda mig själv samt min vän. När folk kommit in och stoppat bråket så slår jag min kompis för att det är våran grej liksom och då blir jag bannad för lall. Jag fick reda på i efterhand att helpern hade skrivit i ooc att man skulle bli bannad om man fortsatte slås. Jag såg inte det och tänkte inte på att kolla ooc eftersom att jag var upptagen i slagsmålet. Jag har en hjärna och om jag skulle ha sätt det så hade aldrig jag slagit min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte. Det är mitt fel att jag inte kollade ooc när detta hände. Om jag hade gjort det så hade jag aldrig fått bannen och jag hade slutat slås.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait och sunt förnuft. Efter dessa banns har jag aldrig copbaitat då det är dålig rp att lalla med polisen. Jag har inte heller kört alldeles för fort då det var de jag blev bannad för tidigare. Sen har jag även blivit bannad för förnedrande sme vilket jag aldrig kommer göra om igen. Har även blivit bannad för clogg fast min dator kraschade och den ban överklagan blev sedan godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat avvikit att slås ifrån första början men eftersom att de spam slog mig så behövde jag skydda mig själv. Hade även som sagt kunnat kolla ooc tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lalla. Det är extremt dålig rp och att man inte heller ska börja slås med någon annan utan försöka lösa det muntligt. Har även lärt mig att man ska vara mer aktiv i ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka