Nekad Pongyman | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
921
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#8884

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-30 184939.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde att jag cloggade säkert. Men sanningen är att mitt spel krascha

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kortfattat så blev jag fängslad i 2 år av grovt vårdslöshet i trafik igår. Detta gjorde så att en polis drog mitt körkort och min telefon. Idag när jag skulle köra till körskolan så kunde jag inte hämta ut körkort så jag fick köra utan helt enkelt. Jag tänkte åka till polisstationen och hämta min telefon. När jag kommer fram så träffar jag polisen som grepp mig och han frågade mig om han kunde kolla om jag hade körkort.(eftersom att jag körde bil ditt). Men då upptäcker ju han att jag inte har körkort och då tänkte gripa mig men jag hinner springa iväg och då tazrar han mig. Precis när han sätter på mig handfängslet så kraschar mitt spel. Jag blir bannad i 20 dagar och är extremt förvirrad över varför. När jag har sett klippet i efterhand så kan förstår jag att det ser extremt suspect ut men ingenting jag kan göra åt saken då mitt spel kraschade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte vad jag ska tycka om bannen då jag vet att den är felaktig. Samtidigt så ser det ju suspect ut då min karaktär försvinner precis när han griper mig. Dock tycker jag inte att 20 dagar är okej tid att banna mig då det jag gjorde inte förtjänar en sådan lång ban. Liksom folk har gjort grövre cloggs och inte ens blivit bannade och om de blir de blir de bannade typ 7 dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait och sunt förnuft. Efter dessa banns har jag aldrig copbaitat då det är dålig rp att lalla med polisen. Jag har inte heller kört alldeles för fort då det var de jag blev bannad för tidigare. Sen har jag även blivit bannad för förnedrande sme vilket jag aldrig kommer göra om igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skaffa en ny dator som aldrig kraschar. Eftersom att mitt spel kraschade och jag kan inte göra så mycket mer om saken. Vet inte vad jag kan göra förutom att spendera pengar på en ny dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja. Har väll lärt mig at det inte är bra att clogga oavsett situation för då blir man bannad extremt länge. Vet inte vad jag kan lära mig mer förutom att datorn kanske ska få en uppgradering.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Ni kan även kolla med polisen om situationen som heter Kingleo86 på dc

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka