Nekad Pongyman | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
921
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#8884

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-19 192344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde /sme säljer kvinna och såg väldigt märkligt ut, då grabben som bannade mig antagligen inte visste vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med några grabbar och en tjej. Ena grabben skriker ut att de säljer den kvinnan som var där. Hon skrattar och håller med det han sa om att hon vill bli sold. De sa senare efter det att någon skulle skriva en lapp om att vi säljer en kvinna, och jag tog det beslutet. Allting rullade på som vanligt, alla hade skit kul tills jag då blev bannad. Antar att grabben som bannade mig inte var där från början och inte fan det roliga i det vi gjorde heller. Vilket alla andra gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig bann. Alla var med på det inklusive den kvinnan som vi då skrev om. Dock kan jag förstå att alla inte fattar till 100% men tycker ändå att man ska fråga om man inte fattar vas som händer och då frågar om det är okej. Så jag tycker att Naod i detta fall gjorde fel då han inte frågade kvinnan om det var okej. Fattar dock ur Naods perspektiv då det inte är lätt om man nyss har kommit till platsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait och sunt förnuft. Efter dessa banns har jag aldrig copbait eller kört alldeles för fort då det var de jag blev bannad för tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade skippat att ta initiativet att skriva det jag skrev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska lyssna på andra och skriva saker som kan göra så att jag hamnar i en extremt dålig sits.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka