Nekad Pongyman | Ban Överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pongyman

Icke Medlem
Meddelanden
921
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229239250/

Ditt Hex-ID: 11000014ba2ffd2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Pongyman#8884

Vem var det som bannade dig? Gatti

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-25 162814.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang runt i polisstationen och spelade hög musik

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag sprang runt i polis stationen och skulle kolla läget lite. Då kommer det två poliser och börjar jaga mig med jag inser inte att de har gjort det tills de griper mig. Precis när de griper mig så börjar min telefon spela musik vilket jag inte fattar hur den gjorde det. Därefter tog de ut mig från stationen och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det inte var en felaktig ban. Men jag tycker samtidigt att det jag gjorde inte var så grovt att bli bannad för. Tycker att jag ska ha blivit sparkad för det jag gjorde då jag inte gjorde någonting grovt. Sen vet jag inte heller varför han bannade mig när vi kom ut ifrån polisstationen och inte när vi var där inne. Men jag tycker att jag bara skulle bli kickad för det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait och sunt förnuft. Efter dessa banns har jag aldrig copbaitat då det är dålig rp att lalla med polisen. Jag har inte heller kört alldeles för fort då det var de jag blev bannad för tidigare. Sen har jag även blivit bannad för förnedrande sme vilket jag aldrig kommer göra om igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka att lyssna på polisen tidigare eller bara struntat i att gå in i polisstationen över huvudlaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska springa runt i polisstationen utan någon annan polis tillstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka