Accepterad Poncero | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poncero

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gmnfrutehbnt8y/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Flubra

Vad är din discord tagg? NS#9466

Vem var det som bannade dig? Janne

Hur lång tid var din ban? 15 dagar sen 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var ett missförstånd och felaktig rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var två bilar som körde runt och hetsade vid min bil helt utan anledning och skulle dumma sig helt utan anledning och det kan man kanske förstå att det gör mig arg om de bara ska köra in i min bil utan anledning(de drog inga vapen eller hot på det sättet utan bara stör sig med att köra in i min bil) till slut så kör en av dem iväg och den andra är kvar, 5 min senare så kommer Oppa i en liknande bil och kör nära mig på samma sätt så då körde jag in i den bilen som Oppa råkade sitta i och skjöt han för att jag inte orkade med att folk ska hålla på att dryga utan anledning och köra in i min bil. Och då antar jag att det var Oppa som tolkade det som rdm då det bara var ett missförstånd och tydligen inte dem som höll på att dryga i 10 min innan, detta var då Oppa berättade för Janne och jag fick en 15 dagars ban. Det ser dumt ut och jag förstår att Oppa tycker det är rdm men det var ett engångs misstag som inte kommer att hända igen och jag ber om ursäkt till Oppa för incidenten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett missförstånd och jag vet inte om det var en felaktig ban då jag råkade döda Oppa då han kom i matchande kläder och bil som de andra som drygat sig innan. Hur som haver så var det ett missförstånd och jag som gjorde fel, jag väntade ut mina 15 dagar och idag nu när jag tänkte gå in och fortsätta spela så står det att jag har 56 dagar kvar vilket jag inte tycker är rättvist för vad som hände och jag inser mitt fel och tycker att jag väntat ut min tid för mitt fel jag gjorde dvs dessa 15 dagar, och detta kommer som sagt inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har bara varit felaktiga bans innan som alla har blivit överklagade då det kan vara saker som att jag sladdat i snö och blivit bannad för det var halt men inget annat seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säkerställa mig 100% att det var dem som höll på innan och varnat dem ännu en gång istället för skjuta första som kom fram som matchade alla saker som de förra som höll på att trigga mig i 10 min innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår mitt fel och ber om ursäkt, 60 dagar ban för ett missförstånd är lika tråkigt som en permaban för om jag inte kan spela med mina kompisar på servern på 2 månader så är det inte så kul längre att hitta tillbaka. Jag förstår som sagt mitt fel och jag har väntat ut 15 dagar. Jag har lärt mig att man ska alltid säkerställa vem folk är innan man blåser skallen av folk som matchar signaler på föregående hot. Jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka