Nekad Pompi | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pompi

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053962622/

Ditt Hex-ID: 110000141307d7e

Vad är din discord tagg? Pompi7K#9999

Vem var det som bannade dig? San!

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hade tracers

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja då var de såhär, Spelade lite 100k or die sen efter det så hade jag lite tråkigt och gick in på unive, Som sagt jag tänkte inte på att jag hade tracers och då går jag in i en skottlossning efter det dödar jag 1 av sons och får indragen krim bara sådär, Jag tyckeer att de konstigt att få indragen för de men iaf, Jag sitter i support med Sam,hammarlöf. San drar in mig i en egen support och ber mig skärmdela direkt eller skulle han banna mig sa han, Efter de skärmdelar jag och han ber mig gå in i mina fivem filer från ingenstans! Så jag gör de såklart, Sen så ber han mig gå in i mods filerna och då ser att att jag har tracers och drar mina roller utan ngn förvarning eller ngt! Och vill komma tbx och få en chans till! Jag vet att de var väldigt lågt utav mig men a , Sånt som händer!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var jag som gjorde fel, Jag kanske inte skulle ha haft tracers när jag var inne på unive, Det var jätte dumt utav mig men sånt som händer, Och kan även fatta vrf han drog mina roller samt bannade mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har ju blivit bannad många ggr, Och jag har såklart lärT mig men har aldrig varit bannad för using tracers osv, Men nu har ja blivit bannad för de och jag har lärt mig! Vill jätte gärna få en till chans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit bort tracers innan jag gick in i unive! Jävligt dumt att jag inte tog bort de men sånt som händer man brukar glömma! Och jag är en sån person som glömmer saker. Kommer fan aldrig mer ha tracers inne på mina filer! Kommer köra helt clear på alla mina mods filer!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda tracers och använda helt vanliga GTA mods osv, Och att inte skotta mer så mycket som jag gjorde utan att ha social rp! Kommer även börja ha lite roligt med mina polare på piren osv,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Mm

Ångrar mig även extremt mycket, Vill ha ngn server och kunna spela på, Har jätte tråkigt!

Kommer absolut inte använda tracers nå mera! En sak som är jätte säker!!

Asså jag kan svära, Kommer aldrig nå mera använda tracers eller ngt som inte är orealistiskt!

Vill liksom komma in på unive och ha super kul med mina vänner asså!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka