Nekad Pompi | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pompi

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Pompi7k#6597

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv varje dag! från 15.00 till 23.00
HELG: Från jag vaknar tills min kropp nt orkar mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat sen januari!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 32 ggr men vissa bans har varit felaktiga vilket jag har fått unbann

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften är att inte abusea sina perms och sköta din aktivitet hela tiden samt underlätta staffsens server jobb! om tex en staff som inte är ingame och en grabb kommer t support och frågar om ress kan jag tex ressa han eller ngt annat han behöver hjälp med! Som sv ska man inte lalla och man ska sköta grundreglerna som unive har satt! En sv ska inte heller ara korrupt som tex begår ress under scenario eller a något korrupt!

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit det innan och jag känner att jag vill bli det igen pga att jag anser att servern har fått in flera lallare än vad det var innan. Jag vill jätte gärna underlätta staffsens jobb och tex banna dessa lallare som kommer in och förstör för andra. Som tex streamsnipe eller något! Jag vill jätte gärna även få bort lallare från servern som fuckar tex för andra! Jag är även jätte villig och hjälpa andra men de måste såklart ha klipp för att jag ska hjälp det!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. SV abuse är att man tex abusear sina perms under ett scenario att tex ressa sig sj under scenario eller något annat. Man ressar tex sina polare när det har dött under ett scenario för att det ska kunna skjuta fienderna och vinna scenariot. SV abuse kan också förekomma när man har krockat med en bil och flygit ut och då ressa sig själv! Man ska helt enkelt rpa på ''MISS'' och inte ressa sig sj!.

Nekad, du vart ganska nyss bannad för en grov anledning samt du värkar inte lära dig så mycket av dina bans, 1 p ban och massa bans då kan man tyvär ej bli sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka