Nekad Pompe_99 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pompe_99

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pompe jonsson är mitt riktiga namn o kan bevisaas om de skulle vara så

Vad är ditt discord namn? PopFerret99

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonte Bergström 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal, eftertänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias växte upp i en mindre svensk stad där han tidigt lärde sig ta ansvar. Efter gymnasiet flyttade han runt en del och jobbade med enklare arbeten, vilket gav honom livserfarenhet men också en känsla av att vilja slå sig ner och bygga något stabilt. Han har nyligen flyttat till staden för att börja om på nytt, skapa kontakter och hitta sin plats i samhället. På sikt vill han bygga en laglig karriär, kanske starta eget eller avancera inom ett yrke där relationer och förtroende är viktiga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, långsiktig RP där fokus ligger på karaktärsutveckling, relationer och trovärdiga scenarion. Jag försöker alltid spela realistiskt, ta konsekvenser av mina handlingar och skapa RP som är rolig och meningsfull även för andra inblandade, inte bara för mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka “vinna” ett scenario själv, utan istället spela på ett sätt som gör RP:t bättre för alla. Det kan till exempel vara att acceptera förlust, misstag eller negativa konsekvenser om det gynnar berättelsen och motpartens upplevelse. Målet är bra RP, inte personlig vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler på RP-servrar. Jag försöker alltid läsa regelverken noggrant och fråga om jag är osäker, just för att undvika situationer som kan förstöra RP för andra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? – Powergaming är inte tillåtet – Metagaming är förbjudet – Man ska värdera sitt liv (NVL) – Man ska alltid ha en rimlig RP-anledning till sina handlingar – Respekt mot andra spelare och staff är ett krav

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen spelare som prioriterar bra stämning och kvalitativ RP. Jag har tålamod, tar feedback bra och är här för att bidra till en levande server snarare än snabba vinster. Jag ser RP som ett samarbete och tycker det är lika roligt att bygga andras berättelser som min egen.

``` Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!```

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka