Nekad Pommes. | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pommes.

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Pommes

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Hakim Född 2000-02-06 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Adhd Glad positiv med andra

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi Hassan bakgrund är inget unikt. Abdi växte upp i en snäll och framgångsrik familj med goda förutsättningar. Han har i sin yngre ålder varit väldigt kreativ. Mycket med film och foto har inspirerat Abdi. Efter gymnasiet började han på en foto skola på unive. Gustav är nu utbildad journalist och fotograf. Framtidsplanen är glasklar. Att göra reportage och fota är något hans framtid skulle kunna se ut. En anställning hos univebladet är något Abdi siktar på att ge sig in på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och bra RP samt kunna sträva högre under min karriär och bli en bra RP spelare genom att kunna hjälpa att få ett så bra RP som möjligt. De viktigaste av allt är att bidra med ett gott humör och kunna hjälpa nya spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att i ett scenario ska man kunna agera på rätt och bra sätt som gynnar motspelaren karriär och samt kunna ge dom en ökad chans med att lyckas med deras mål även om min karaktär förlorar på de.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det var länge sedan kmr it ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm de är random death match och sen vdm att man dödar någon med bil. fear rp att man inte värnar för sitt liv. Och metagaming man snackar dc med folk och tar de till ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad plagiat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka