Accepterad Pommes | Ban överklagan[Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pommes

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: Pommes

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198189532078/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Schablaa

Vad är din discord tagg? Schoff#6497

Vem var det som bannade dig? Wille03

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "FearRP"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade in i en bil för att köra iväg när en kille med pistol kom springandes mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag höll på att plocka såg jag en grabb med pistol som sprang rakt emot mig och jag sprang därför direkt till bilen som stod parkerad väldigt nära och körde iväg, precis innan jag kör så hör jag att han skriker "Stanna!" men jag fortsätter och kör vidare. Han skjuter mot mig och träffar inte ett enda skott på mig eller på något ställe som skadar bilen så jag hinner komma en bit tills jag krockar och där lägger hamnar jag avsvimmad. När jag vaknar igen är det ingen som står och kollar på mig så jag ser min chans att ta en bil och jag kör därifrån, efter detta blir jag avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde felet eftersom att jag körde istället för att lyssna på honom med en gång som jag borde ha gjort. Men samtidigt så skulle det vara möjligt att samma situation skedde i verkligenheten och personen hade kunnat klara sig undan trots att riskan är liten, men jag förstår helt varför jag nu är avstängd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen hade jag inte läst igenom reglerna tillräckligt noggrant så jag snodde en bil på greenzone, Andra kommer jag inte ihåg för det var många månader sedan och sista bannen var powergaming när jag sprang ur en bil som jag precis hade krockat. Jag har tagit lärdom av alla mina bans, efter första läste jag igenom reglerna noggrant och efter 3:e bannen så visade jag prov på att jag lärt mig av mitt misstaget i scenariot som jag skriver om just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde lyssnat på killen med pistol istället för att försöka fly med bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fått en bättre syn på vad "FearRP" innebär och vad jag bör göra för att "förebygga" (ish) det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka