Accepterad Pommes | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pommes

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: Pommes

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198189532078/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pommes ツ

Vad är din discord tagg? Pommes ツ#6497

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Tog en bil på gz"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en bil på gz som är ett regelbrott, är helt ny på både servern och spelet så jag visste inte att det var emot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod utanför sjukhuset och snackade med några snubbar så såg jag en fet bil som jag hoppade in i och började köra ungefär 3 sekunders körande från sjukhuset säger en kille som tydligen sitter i bilen att jag ska stanna fordonet. Jag gör precis som han säger och stannar fordonet direkt. Vi står nu ungefär 30 meter från sjukhuset och han säger att jag är dum i huvudet som tog bilen och fortsätter med elaka kommentarer. Eftersom att killen som pratar låter väldigt ung så säger jag något i stil med "får du ens spela detta spelet" medans jag springer och helt plötsligt så sitter min händer fast bakom ryggen och min gubbe fryser typ till... Jag blir lyft av killen som tidigare satt i bilen och sen teleporteras vi tillbaka till sjukhuset som är ca 30 meters teleport och där står 2 eller 3 andra killar och killen som har tagit fast mig skriker att jag ska bannas och jag blir bannad av denna kille innan jag ens hinner öppna munnen...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såklart så var stor del av problemet att jag tog en bil på "gz", men eftersom att jag är väldigt ny till spelet så visste jag inte vad det betydde och med tanke på att jag körde bilen ca 5 sekunders gångavstånd så anser jag att "permanent ban" kanske var lite väl bra, men jag förstår helt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart att inte ta bilen och min kommentar om den unga killens ålder var också onödig trots att det var ett svar på de kränkningar han sa till mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är mycket medveten om att jag har gjort fel och jag ber om ursäkt... Jag har läst reglerna en gång till nu och jag hoppas verkligen att jag kan få börja spela igen då jag är en seriös spelare som håller mig till reglerna. Det jag har lärt mig är att man inte kan ta bilar som inte är ens egna i en "greenzone"

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka