Accepterad PolskiRuski | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PolskiRuski

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198948571177/

Ditt Hex-ID: 11000013ae85829

Vad är din discord tagg? Jettskiiii#3895

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 15 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sno Tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde ett tjänstefordon och man får inte göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta mig en lång sträcka men jag hade ingen bil och då hittade jag en polisbil som var igång och var upplåst så jag tog den, och när jag var påväg mot sandy shores så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100% och skulle ha vetat att man inte fick sno tjänstefordon.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag läste igenom sidorna så skulle jag ha läst mycket nogrannare och förstått vad vissa saker innebär och det är mitt fel att jag läste slarvigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och detta kommer ej att upprepas samt att jag har läst om alla regler som finns på servern

Har du läst våra regler? Ja

Jag anser att du har lärt dig av ditt misstag men vill påminna dig om att du ska tänk på att detta är en seriös rollspels server där man ska ha god sund förnuft och inte hålla på med sådant som man inte själv någonsin skulle göra i verkligheten. så som att stjäla tjänstefordon, att säga att man ska ta sig en lång sträcka håller liksom inte och det är absolut ingen anledning att stjäla för.

Tillbaka