Accepterad Polska tareq | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo bielecki

Vad är ditt discord namn? meduza1337/Polish

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benzema Ali han har 2 syskon och 2 föräldrar. Benzema kom till sverige med hans familj vid 2009. Benzema och hans familj rymde från kriget i iraq och hans familj hade turen att komma till sverige och inte dö i krig. Dom hamnade däremot i ett fattigt och kriminellt område så redan i ung ålder började Benzema hamna i fel umgänge. Hans föräldrar tyckte inte om detta då dom hade gjort allt för att han skulle vara säker i sverige och nu började han riskera livet i gatorna. Benzema började hänga med fel personer och började göra små brott i tidig ålder. Redan när Benzema var 16 år gammal hamnade han på Hvb. Benzema behövde dock bara stanna där 6 månader så när han kom ut ville hans familj flytta ifrån dom kriminella områden och hamnade senare i staden unive. Nu ville Benzemas familj att han skulle ta tag i livet och sluta med sina brott. När Benzema väl hade börjat gått till gymnasiet igen och skaffa sig nya vänner i staden unive så var han säker på att han ville börja om sitt liv på nytt och börja jobba med något lagligt. Benzema sökte sedan in på Mekonomen där han senare fick jobb efter sin student. Han ville hjälpa folket med sina bilar och börja om sitt liv på den goda sidan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och bra rp som ska va rolig för båda sidorna. Samt en riktigt rolig stund för alla medborgare i Unive Staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man t.ex inte spelar för makt och pengar utan istället spelar för att ha roligt. Man ska alltså kunna ta en förlust lika som man kan ta en vinst och har lika roligt ändå!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm- Du får inte döda en annan spelare utan ett giltigt bakomliggande scenario. Vdm- Du får inte använda ditt fordon som ett vapen utan ett giltigt bakomliggande scenario. Copbaiting- Du får inte försöka få polisens uppmärksamhet eller något liknande i åtanke att bara ha kul. SuntFörnuft- Du skall rpa som det vore värkliga livet. T.ex du ska tänka en extra gång "Hade jag gjort detta irl" innan du gör något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp så jag kan verkligen ha en både social och bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan rpa riktigt bra även om jag bara har 400 timmar på fivem och skulle jätte gärna vilja börja rpa på Unive. Har många vänner som spelar på Unive och vill skapa flera igenom tiden jag hoppas att jag kommer få vara på eran server!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Klar med frågorna, bara den praktiska delen kvar, han hade lite problem med fivem så vi väntar lite med den.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka