Accepterad polo0.1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484379660/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ad8220c

Vad är din discord tagg? polo0.1

Vem var det som bannade dig? glimme

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-28 160000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att på hans clip såg det ut som att jag lockade på han men från mitt perspectiv sköt jag mot min vän och han var vid min höjd och att det kom bara blod från min skärm när jag försökte skjuta min vän för mig vara han en meter från mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de började med att jag skulle testa minna vapen på flyggplatsen jag testade dom och ville se hur dom känndes sedan jag bara lallade runt med vapnet försökte skjuta lte hitt och ditt sedan var det staffs som speca som jag inte viste så tydligen lockade jag på doom men från min perspektiv så var dom 1 meter ifrån mig och jag skulle skjuta mot min vänn fast då kom det blod nära mig när jag sköt mot min vän så jag trodde att han lallade med mig att stå framför mig men på något sätt var han ovanför mig han inte klippa för att dom sa inte till mig eller något dom bara banna för då hade ni kunnat fått mitt perspectiv och då hade ni sätt att jag inte lockade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig för att det var massa ds för att för mig var han framför när jag försökte skjuta min väntan och på något sätt var han ovanför mig när jag bara försökte testa mina vapen och ha det lite roligt. Sedan varför ska jag ens fuska när jag testar vapen och jag har kört på denna servern länge och jag har tyckt om den så vrf skulle jag fuska och du ser ju min historik den är ju bra jämfört med andra som har spelat länge på denna servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för att jag skrev i ooc vrf sitter ni inte i jobb vc sedan efter det så sa jag att dom kommer få sparken eller att ni kan få sparken. och sedan har jag inte blevit bannad av den saken igen men denna fusk bannen är helt felaktiv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej försökte skjuta mot min vän för att testa vapen men så var det en staff framför mig för mig men sedan från hans clip var han ovanför mig. och du ser på klippet att jag försökte akta mig för att något var i vägen.och om den staffen som banna mig då glimme då kunde han ha skrivit i ooc att klippa din pov när du skjuter mot staffen men nej han banna mig direkt och om ni hade sett från min pov skulle ni sett att han var framför mig för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? de jag lärde mig var att man inte får vara som icke staff där och testa vapnet men att jag använde fusk är ju fel så jag vet inte hur jag ska lära mig av det eller vad jag ska skriva när jag inte hade det för på min perspektiv var han nere mitt framför mig men på hans clip var han ovanfö

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Går du något klipp ifrån händelsen ?
Nej, har ej något klipp från händelsen dock kan jag säga att jag aldrig fuskat någonsin på unive och skulle aldrig få för mig att göra det eftersom jag vet hur bra erat anticheat är. Och hur länge jag har kört på unive. Om ni hade frågat från min pov inann ni banna mig hade ni sätt att för mig var han framför fast nu är det över och tycker om denna servren och vill gärna komma tillbaks för att har kört på unive ett tag och haft en bra historik på dom åren jag har spelat för att vara så länge gemfört med andra. Och att jag är inte en montage grabb som sammlar klipp för montage och sånt tycker om servren och haft så roligt på denna servren och hoppas att man kan komma tillbaks

@Raxy

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka