Inaktuell polo0.1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? polo0.1

Ange ditt födelsedatum 17 November 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag såg att ni behövde fler folk ma så jag tänkte att jag vill bli det för att har velat vara staff eller helper ett tag nu men nu tänker jag börja som ma och jobba mig uppåt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag kommer att vara aktiv kommer göra mitt bästa ser att det är väldigt dåligt med rp nu på servern och vill göra detta bättre och fixa det ska göra mitt bästa och jobba på hårt för jag vill vara en del i detta teamet och göra detta till en bra och trevlig servern där alla ska ha det roligt kommer jag kommer att ta många reports där med många intervjuer och medlems ansökan som folk gör sedan vara lite i support då och då när det behövs vill lära känna staff teamet lite bättre och bara ha en rolig tid på servern kommer spendera mer tid att speca och reports och de andra sakerna än att rp för att jag vill hjälpa staff teamet och lära känna er kommer göra mitt bästa

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? visa människan respect inte vara otrevlig ha en bra ton mot allt och alla lyssna på vad dom har och säga och då ska jag lyssna noga på vad dom säger. För man ska alltid ha respect med vem man en talar med för man själv ska göra rätt för sig och inte börja hetsa direkt de bara bäst att vara snäl va respect full och vara glad och sprida kärlek

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att jag kan vara ute och jobba på unive skaffa bra kompis och gläddje på servern kunna göra massa roliga saker på servern inte bara gå runt och hets hitta på roliga scenarion med vänner och andra man inte kanske känner och skaffa en ny gemensam relation med nya på servern tycker att man inte borde hetsa hela tidem mer att skaffa vänner och har bra relationer med vänner och med dom man jobbar med

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dom ska vara snäll mot allt och alla dom ska inte gå runt med vapen om dom inte är kriminela sedan ska dom ha en bra och trevlig ton inne på servren inte bara hetsa och springa runder på marja och slå folk bara för att dom är medlemar sedan när dom är medlemar kan dom passa på att jobba på något ställe inget krav en bara säger för att det är en bra ide att jobba när man är medlemar

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vi underlättar lite för staff och staffsens arbete och att vi ska ta medlemskaps ansöka och intervjuer sedan så kan vi kicka och banna folk det bror helt på hur lungt eller grovt personen lallar sedan kan vi också ta reports och vi tar också ma intervju och vi läser deras skriftliga på forumet och sedan bestämmer vi om det är bra eller dåligt sedan kan vi också ta vissa support ärenden som folk behöver ig som vi kan

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer att vara ganska aktiv fast mer på helgarna kommer jag mest vara aktiv för då gör jag inte så mycket och då har jag inte skola Måndag 16.30=22.00 Tisdag 16.00=22.00 onsdag 16.00=22.30 Torsdag 16.00=22.30 Fredag 16.00=00.00 Lördag11.00=16.00 19.00=00.00 Söndag 11.00=16.00 19.00=00.00. Och när jag har lov då är det typ lika mycket som på helgen fast kanske mer på loven.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nu när jag inte är krim kommer jag att kunna bara göra ma arbeten och underlätta för er så mycket jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka