Nekad polo0.1 | Åtgärd Överklagan [Reapzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: BL-974
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv de var ett litet tag sen men jag blev anticheat bannad från ingen stans när jag var död och skulle ta vård sedan behövde jag hoppa support och bli pc checkad jag blev det sedan hitta dom något som såg skumt ut och jag har aldrig köpt ett fusk de bara om jag har haft en konstig fil och jag ber om ursäkt jag vill så hemst mycket börja rp på unive i igen som jag redan har gjort i några år och jag fattar er hur ni tycker men ge mig bara en chance om det händer jag bara blacklista mig och banna mig från dc för jag vill bara börja rpa igen och ha det kul som för de hade uppskatats ifall jag fick en chance och det hade uppskatats ifall ni läste den

Varför anser du att åtgärden var felaktig? den är ej felaktig för att ni hitta nått skumt och då förstår jag att ni måste banna

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://limewire.com/d/MVTpy#EtMiy69wvM de står på nån first time buy så det betyder att jag ej har köpt.
här inget av de är köpt och sedan resten har jag ej köpt för jag vågar ej köpa fusk och har ej pengarna till det och de bara dom fusken jag vet så har skickat bild på dom och jag vet ej hur ni fick ejulen har alldrig haft det

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka