Nekad polksa_duvan | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polksa_duvan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikodem

Vad är ditt discord namn? cacadodo8059

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Livs Runt 25 års åldern

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi Livs är en 25 årig somalier som kör taxi i Unive. Han är alltid glad, snackar med alla och skämtar om allt. Han säger att han inte behöver GPS för han ”känner vägen i själen”, vilket typ aldrig stämmer men det blir alltid kul ändå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att det blir en social rp när man gör ett scenario med mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du medvetet låter motståndaren vinna något för att själv vinna mer senare eller få ett bättre slutläge.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja att jag copbaita lite och sa kom då snutjävel fick 1 timme ban och fick lära mig vad som händer om man inte sköter sig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är när man dödar eller slår nån utan riktig anledning i spelet. VDM är när man kör på folk med bilen bara för att. FEARRP betyder att man ska bry sig om sitt liv och inte göra dumma grejer när man är i fara. Metagaming är när man använder info som ens karaktär egentligen inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag letar efter en server som är rolig och har bra rp

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka