Nekad polispilot | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

polispilot

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088540350/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bob

Vad är ditt discord namn? Yqt3#5221

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter namn Tim Lundbjörk och jag är 20 år gammal. Jag är från Afghanistan men flydde sedan till unive city. Soldater bröt sig in i mitt hem när jag var liten och mina föräldrar gömde mig. Soldaterna kom in i mitt hem och pratade med min pappa och mamma, det lät som att de bråkade. Jag hörde två skott från ett vapen och sedan smällde dörren. När jag kom ut så låg båda mina föräldrar döda på marken. Jag var bara 12 år gammal då och bestämde mig att jag behövde fly från landet. Efter några månader så klarade jag mig till unive city och blev adopterad av en fosterfamilj. Jag fick medborgarskap i unive city och fick gå i skolan. Min karaktär är väldigt intresserad av helikoptrar och fordon. Min icke-biologiska far var pilot och jag har fått åka helikopter många gånger och vet exakt hur man flyger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket till denna gemenskap. Jag skall vara väldigt aktiv I spelet och kan alla RP regler finns I mitt bakhuvud. Jag har inte väldigt mycket erfarenhet med five-m roleplay, men jag är dock väldigt erfaren med andra RP spel som och GTA online. Detta kombinerat gör så att jag är redo för five-m och kan bidra med bra RP till gemensamskapen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av det starka gemenskapen och snälla gemenskapen. Jag tycker också att servern är väldigt bra och RPn är bra. Detta är anledningen till varför jag vill vara med.

Hur hittade du Unive? En klasskamrat vid namn Alvin och Tim berättade om det för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min RP mer och bidra till gemenskapen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att vara Pilot inom Polisstyrkan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka