Nekad PolisHelikopter | Medlem ansökning (Flax)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolisHelikopter

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? PolisHelikopter#9593

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Johan Enocksson är 25 år gammal, bor uppe i sandy med sin pappa och lillasyster, Johan har alltid velat bli polis. När han var mindre och gick i mellanstadiet så blev han ofta retad för hans vikt och hur han såg ut, men en dag så fick han nog och började misshandla mobbaren vid toaletten i skolan. Ingen fick reda på det tills Johan var 15 och gick i 9:an, då var det en kamera som filmade där han mobbade och slog sin gamla mobbare. Han åkte in i ungdomsfängelse och var där tills han blev 18 när han släpptes så blev han lite små kriminell och han började snatta, sno bilar och ibland när vittnen såg så tog han hand om dem han på sätt han aldrig kommer glömma, han gick med ett gäng också men han lämnade efter ett tag då han tyckte att han var bättre ensam vid 19-20 års åldern så blev hans lillasyster mördad och detta fick honom att bli deprimerad, han börja dricka, gå upp i vikt och knarka. När han blev 21 så ville han bli bättre för han vet att det var det hans lillasyster skulle velat, han började gymma, sluta dricka. Han mår nu, han har precis flyttat till Unive och försöker skaffa lite vänner medans han försöker komma på vad han vill göra i livet men han tänker på att börja plugga till att bli polis eller securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sociala scenarios där alla kan vara med och känna sig välkommna, jag kan även bidra med roliga scenarios, jag tycker det är 100% lugnt att förlora det ända viktiga är att alla har roligt. Jag är dessutom väldigt aktiv. Jag skulle kunna bidra med små events som tävlingar, car meets och kanske typ anordna en fest där alla är välkommna. Det jag försöker säga är att jag är aktiv, rolig och söker alltid en social rp. Vill bara tillägga att jag alltid tänker på suntförnuft känner att många inte gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna ett scenario, jag kan absolut låta motparten vinna det ända som spelar roll är att man har kul. Jag är inte alls sugen på att vinna ett scenario och har aldrig varit, detta förstör rpen för många personer när folk är jätte hungriga på att vinna, men jag tror inte att detta kommer hände i unive.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka