Nekad Polish | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lallish.2

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Pollishe60

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Daniel Björk och jag kommer ifrån Sverige och är född 1989, jag är motor intresserad och har jobbat med dem i hela mitt liv, jag var lite mer i garaget än min far även om jag inte fick meka med saker i den åldern så hängde jag där och lärde mig vad verktygen hette. När jag kom till 7 års åldern började jag med motorsport och massa liknande, jag körde rally på professionell nivå år 2017 och jag levde drömmen, Tjänade bra med pengar och hade en flickvän. Men en natt skulle hela min värld vänds upp och ner. När jag en sen natt skulle hem till min farsa så märkte jag att farsan inte var hemma, Då blev det helt klart för mig att farsan var kvar på sitt jobb på sin garage firma, jag går in genom dörren men istället för att se min farsa gå runt och meka med bilarna ligger han orörlig på marken. min far var död, Han hade fått en hjärtattack mitt i sitt arbete, När ambulansen anlände rapporterades min far död på plats. Dagen efter satte jag mig och jobbade klart med bilen, 3 dagar senare ska jag ge tillbaka bilen som min far hade jobbat på, Medans jag ska hämta ett kvitto hör jag kunderna prata “vilken lat gubbjävel, Tvingar denna man att jobba åt honom” Mer hörde inte jag. Men min pappa hade en dröm åt mig och den drömmen var ej att jag skulle vara rallyförare utan att jobba med blåljus, och det är därför jag ansöker till polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå, Roliga och utvecklade scenarion, Jag kommer rpa så alla får kul i scenariot,
Jag kommer själv att göra långa scenarion urförligt, Som också höjer rp nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att både du och din mortpartner får roligt i scenariot och inte bara du,
För tänk om din motpartner Skjuter ner dig och sen drar, Istället kunde man kidnappa och göra scenariot längre,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dom, Pwg1 Man rpar inte på skador och liknande, Pwg2 man spelar för makt och pengar, Vdm Man kör på någon med sit fordon för att dom ska skada sig, Rdm Man gör illa någon slår eller skjuter på någon som inte gjort någon/utan anlednign, Meta man tar ooc info till ingame, Som att någon säger det ligger där eller här i discord sen åker du dit ingame så är det meta eftersom din karaktär inte vet vart det ligger,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Jag har kört på massa olika serverar innan och jag kan alla grund reglerna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej,

Tillbaka