Accepterad Polish Gopnik | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polish Gopnik

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/19753112/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Billy.#5693

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Erik Larsson är en 21 årig man som var en väldigt ledsen person han bodde i rosengård i Malmö ett väldigt kriminellt område han var hatad av sin familj och blev misshandlad av hans föräldrar de hotade han att om han säger något till någon skulle de döda han han var rädd för sitt liv hans betyg i skolan var dåliga och hans föräldrar blev arga för det när han fyllde 13 flydde han hemifrån och gick till polisen de arresterade föräldrarna och Erik gick till ett barnhem Erik hatade skolan han sprang alltid från skolan och hängde med sina vänner han var bra på en sak och det var att stjäla han älskade att stjäla det var hans favorit sak han var bra på det också han älskade att vars kriminell men efter ett tag polisen grep honom och han var rädd för sitt liv han fick böter och Foster föräldrarna var arga han slutade med att vara kriminell och focuserade på skolan när han blev äldre jobbade han på postnord och hans Foster föräldrar var besvikna i hann efter ett tagg ville han bli kriminell igen

Varför ska just du bli whitelistad? För att min Rp upplevelse kommer bli mycket bättre i servern, jag tror jag kommer känna mer nödvändig och användbar i servern och helt enkelt vara mer till nytta. Jag är en snäll kille som gillar att vara omtänksam mot andra, och helt enkelt göra folk glada. Jag gillar verkligen att rp:a på en hög och väldigt realistiskt nivå och helt enkelt försöka göra rp:n så lik verkligheten som möjligt. Dessutom tycker jag själv att jag är ganska bra på att rp:a på en hög och realistiskt nivå. Dessutom tycker jag det är väldigt viktigt att lägga mycket fokus på rp spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att unive är en fiveM server som lägger väldigt mycket fokus på en hög rp nivå, är väldogt strika med regler t.ex. att dom inte får brytas. Jag tycker många spelar där är också väldigt seriösa i sitt rp:ande och inte lallar runt så mkt. När jag kom in på servern första gången så märkte jag också hur snälla och omtänksamma alla var där, stadda var skit trevliga också! Och jag gillar verkligen när folk är positiva och glada! Polisen har också varit väldigt Sjyssta när jag blivit stoppad. Så jag har helt enkelt valt att bli whilistad på unive för att det är en glad och positiv server.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den genom mina vänner som sa att det var en bra och seriös Rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha kull och utveckla min roleplay varje gång jag är i servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på ingen Annan server

Godkänd från förr intervju stänger tråden / Öggle.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka