Nekad Polish Gopnik | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polish Gopnik

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/19753112/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Billy.#5693

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Erik Larsson är en man som var hatad av sin familj och misshandlad han hatade sina föräldrar och när han var 15 sprang han hemifrån och gick till polisen han visade polisen alla hans blåmärken och sår och hans föräldrar gick in i fängelse han var i flera foster familjer han försökte vara kriminell men det gick inte alla bara sa att han var för ung han skett i skolan och kunde inget han började jobba på postnord

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker min Rp upplevelse kommer bli mycket bättre för att när man blir whitelistad kan man göra mycket mer man kan jobba på mycket fler jobb och mycket annat och jag tycker att jag har en högg och realistisk Rp nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det här är den enda rp servern jag spelar på och jag tycker att jag skulle kunna ha en bättre Rp upplevelse.

Hur hittade du Unive? Mina vänner Berätta om servern och jag tyckte om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kull med minna vänner och ha en bra Rp upplevelse

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka