Accepterad Polish | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish.2

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.2 eller pollishe

Vem var det som bannade dig? queen_0121

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Queen valde att bannad mig eftersom jag åkte ifrån i min bil när jag hade vapen mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid kokain plocket då det kommer upp en bil. Vi snackar lite sen skulle jag ta ens nummer medans en annan hoppar ut och riktar på mig.. Jag åker iväg men allt blev lite missförstånd då dom laggade lite och så. Men jag gjorde fortfarande fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel! Skulle inte åkt skulle tagit upp händerna. Allt var lite skevt då dom laggade en del queen kan hålla med om det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en del bans som jag har tagit lärdom av. Rätt längesen så minns inte och en del små bans som jag fick när jag var lallare/ny till unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna och tagit det och bara spelat med så dom ville.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Man ska alltid stanna om du har ett vapen som kan avgöra ditt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

————————————————————————————————————
Nuvarande:
🎓Helper
📑 SV-Ansvarig
📑 Jobbansvarig

⚜️Medlem
👥Kriminell
🎗 Medlem 2023

🔪 Triaden

Tidigare: