Inaktuell Polish | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish.2

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: lallish.2

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 0001

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive eftersom jag är en sån spelare som ser massa mer fel än vad staffsen gör. Jag ser små fel och personer som inte sköter sig när jag rpar. Jag vill hjälpa unive med så mycket jag kan för att alla ska ha det så roligt som möjligt.
Unive är inte bara ett spel, utan det är ett community. Jag vill hjälpa philip med det jag kan och försöka göra så att alla har roligt även fast dom förlorar ett scenario eller att någon gör ett regelbrott. Nu har jag kört på unive ett tag och jag tycker det är dags att ta steget vidare. Jag hoppas på att få hjälpa staff teamet och spelarna på servern för att få en så bra upplevelse som möjligt här på unive. Spelare kommer och spelare går, Men jag ska försöka få spelarna att inse det roliga med att rpa på unive. Eftersom iag har varit här sen i vintras så vill jag visa dom nya spelarna det ingen visade mig i början ( en bra och rolig rp).

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mesta funkar på unive, det är mer dom är små sakerna som inte följs, som att folk snackar halv ooc inagme. Att trafik reglerna inte följs och såna saker, Det är sånt jag kommer hålla koll på. Jag kommer vara den staffen som håller koll på sånna små saker som inte andra staffs vill hålla koll på. Såsom hänga mer i stan och kolla så att ingen gör regelbrott. Men annars funkar det mesta. Sen är det också det här med kriminella och lägga vapen på marken och så. Många har missuppfattat det helt. Sånna som lägger det på marken när dom har 7 vapen mot sig. Det är ju inte riktigt klokt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer sitta och specca antingen själv eller med en annan. Jag kommer ta support och hålla koll extremt mycket ingame. Jag hoppas att jag och dom andra i staff teamet kan samarbeta och hålla kolla mer i rpn så att den följs och blir bra. Jag kommer verkligen satsa på denna staff kariären.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara trevlig och välkomnande. Man ska inte vara dryg bara för att få sitt arbete gjort. Man ska vara trevlig och visa personen att man är trevlig och att staffsen alltid finns för att hjälpa dig. Om du själv inte är trevlig som kan man inte förvänta sig att spelare är trevlig tillbaka. Det är viktigt att agera professionellt efter som att spelarna är dom som bygger upp unive, spelarna är dom som gör unive till unive. Vet man inte hur man är trevlig borde man inte vara staff

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga mycket tid på staff arbetet och så. Men mitt privata liv kommer alltid att komma före unvie. Jag kommer att lägga mesta dels tids på staff arbetet men jag kommer också rpa. Jag kommer hjälpa dom som behöver hjälp alltid. Jag tar staff karriären före rpn och så kommer det vara. Jag kommer absolut rpa men inte lika mycket som innan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet på unive i cirka 2 år men fått lite bans hit och dit. Jag har själv insett att det är idiostiskt att bli bannad och man kommer inge vart på det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenheter men det kan ju alltid finnas mer man kan lära mig så jag ska inte säga att jag kan allting men mesta dels kan jag. Alla grunder och så kan jag. Mycket behöver jag nog lära mig och så. Men det tar vi ett steg i taget.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja, Det är väl mer event och jobb. Men om det inte finns resurser så kan jag hoppa in och ta den platsen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka