Accepterad polisen | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polisen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/larvar/

Ditt Hex-ID: 1100001056b915d

Vad är din discord tagg? larvar#1337

Vem var det som bannade dig? AO#1801

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Powergamign"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? AO trodde väll att jag powergamade, fick sladd på bilen och flög in i ett räcke vid torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick sladd på min BMW M4 F82 och flög in i ett räcke vid torget garaget, när jag väl hade krockat så rpa jag på att jag knappt kunde andas, krockade ju trots allt i typ 100 km/h. Min karaktär fick en chock och medans det så tabbade jag ur spelet, när jag skulle tabba in igen så krascha typ mitt spel, jag hade på "Fullscreen Exclusive" Mitt spel blev fett weird min fps åkte ner till 5 fps och jag såg inget, tänkte restarta men precis innan det så blir jag bannad, jag restartar för att dubbel kolla om det stämmer och det gjorde det. Jag vet inte riktigt hur detta är powergaming när jag inte åkter däifrån, jag var kvar på platsen och rpade skadad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag bröt inte mot någon regel alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för b.la. sunt förnuft, modding.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej faktiskt inte, gjorde ju inget fel så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske inte köra så snabbt i stan. sänka ner hastigeten till 80 och inte 100+

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka