Nekad Polisbilen | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polisbilen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BOLISBIL/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Bolisbilen#8574

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas holm och är 26 år gammal och har växt upp ute på landet innan han flyttade till denna stad. Han är en nuvarande Postnords arbetare som jobbar hårt och vill komma framåt i livet. Han är en glad och trevlig grabb som gillar att träffa nya personer vilket han ofta gör på fritiden genom att gå runt på gatorna och snacka med folk. Ett annat stort intresse han har är feta bilar och även motorcyklar. Ofta kan man se honom runt bilträffar eller liknande saker. Eftersom att Andreasväxte upp på landet hade han svårt anpassa sig till folket i staden när han flyttade. Det ledde till att han började med kriminella saker för att lyckas få lite uppmärksamhet och på så sätt hamnade han i dom kriminella kretsarna. Andrea shar nu börjat komma in i samhället och jobbar hårt för att hitta tillbaka till ett lite normalare liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag spelar bra och har bra rp nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ta ett steg fram i mitt rp och kanske bli polis eller ambulans i framtiden, Då behöver man whitelist och det är därför jag vill ha det.

Hur hittade du Multistaden? Genom toplistor och så låg multistaden högst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa nya vänner och jobba så jag kan köpa feta bilar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka