Nekad Polis_sverige | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CWP_

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? Mantagd_tw#0930

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. alla dagar i veckan!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 veckor.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/963460812066926662/1039615790112055316/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla koll på rp nivån och kollar den allmäna rp nivån. En servervakt vaktar servern från de som lallar tex bannar kickar om folk gör allmäna fel på servern. En servervakt kan hjälpa i scenarion och mycket mer. Tex att revva folk som blir rdmade.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att hjälpa er på servern att underlätta för staffs och kan ta hand om servern fast jag rpar samtidigt. Jag vill bli det för att jag gillar att hjälpa folk och förhindra lall. Jag vill skydda servern mot lallare och fail rpare. Jag vill bli servervakt för att stoppa problem tex om det finns folk som inte beter sig som de ska kan vi servervakter åka in. Tex slåss på torget ooc rdm vdm osv. Jag vill helt änkelt bara hjälpa servern att bli bättre!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Revivear sig i scenario efter man har dött utan andledning att man att man har id igång hela tiden så man kan se vart de andra är på kartan. Att man bara bannar folk utan andledning för att föstöra. Att du använder o mänskliga krafter du ska inte ha mer än någon annan. Alla ska vara lika mycket som du. Att du gör något som du kan missbrucka dina perms med!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka