Hej jag hade precis köpt en bmw m4 (grå), då åker jag på vägen vid gammla arbetsförmedligen och möter på en mc polis som hade sirener på. Han åkte i vanlig fart och därav inte jagade någon, då sa ja till han att han hade på dom och han va jätte otrevlig. Jag fortsatte fram och då stannade han mig och ställde frågor å han sa bara ville du något eller as kaxig, ja svarade bara nej sa bara att du hade sirener på. Sen snackade han inte på 50 sekunder typ så då åkte jag iväg. Eftersom att jag aldrig hade kört bilen tidigare så börnade däcken när jag gasade iväg men endast nån meter för jag visste inte hur lätt bilen släppte. Sen möter jag en grå m4 som åker runt och sladdar och kör vårdslöst så då måste polisen trott att det var jag så jag fick en notifikation att jag har blivit avstängd i 5 dagar för cop bait. Så han har alltså bannat fel person, min kompis som åkte med mig kan själv intyga att det var det som hände.
Skulle uppskatta om ni skulle ta bort min ban och ta ett snack med polisen. Hex id - 110000110e1d2dc (Hex)
Skulle uppskatta om ni skulle ta bort min ban och ta ett snack med polisen. Hex id - 110000110e1d2dc (Hex)