Accepterad polat alemdar | Medlem ansökning (RA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polat alemdar

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adnan

Vad är ditt discord namn? Zehir0112

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: polat alemdar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll smart mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Polat och har alltid haft ett stort intresse för att hjälpa andra människor. Redan som ung såg han upp till poliser och deras arbete för att skapa trygghet i samhället. Efter att ha flyttat till staden vill han bygga ett nytt liv och bidra till att göra staden säkrare för alla invånare. Min karaktärs mål är att bli en professionell och respekterad polis. Han vill arbeta mot brottslighet hjälpa medborgare och samarbeta med kollegor för att skapa en trygg och säker stad. På längre sikt vill han utvecklas inom poliskåren och ta större ansvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP följa reglerna skapa roliga scenarion för andra spelare och vara en aktiv polis som hjälper till att göra servern bättre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man prioriterar bra och realistisk RP framför att själv vinna situationen alla ska få en rolig upplevelse och möjlighet att utveckla sitt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming är förbjudet och vdm är förbjudet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv och hjälpsam spelare som tar RP seriöst jag följer reglerna samarbetar bra med andra och bidrar till en positiv spelmiljö.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka