Nekad PolarBear | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? PolarBear#4332

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Svensson, Glenn är 23 år gammal. Glenn hade en pappa som var mekaniker och en mamma som var läkare när han väste upp så därför har han en väldigt stor kunskap inom sjukvård och motorer. Men även fast Glenn är väldigt intresserad i motorer så är han utbildad som polis och har även det som yrke i nuläget. Glenn är även SMG utbildad. Glenn såker anställning hos Unive Polismyndighet efter att han har blivit omplacerad pågrund av okända skäl.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom att jag har en väldigt stor erfarenhet inom rp och därför kan jag bidra med väldigt utvecklade och roliga scenarion, i alla fall ifrån mitt håll.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här tidigare och skulle helst gärna vilja vara med i gemenskapen igen.

Hur hittade du Unive? Som sagt så har jag spelat här förut och när jag började spela här för länge sedan så var det en rekomendation från en kompis som fick intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att jag ska kunna träffa nya personer och ta till mig nya kunskaper och så ska man självklart ha kul!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Med Unive så vill jag lära känna så mycket personer som möjligt och att ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka