Accepterad PolarBear | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? PolarBear#4332

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ayad och han har förflutet inom det kriminella. Han har varit med i olika gäng både Sons of Anarchy men även en maffia. Men lite mer om Ahmed då. Ahmed är född i Sverige men han växte upp i ett utsatt område
nämligen rosengård. Så detta var en av anledningarna till varför han blev kriminell då det var det lättaste sättet för honom att tjäna pengar som han kunde mata sin familj med. Han började först som en springpojke och gjorde kanske
lite små ärenden här och där men det var liksom inget seriöst men det var inte förens han blev gängmedlem som det blev mer seriöst. Han fick till exempel sitt första vapen när han gick med i ett riktigt gäng och då var han inte
längre springpojke utan nu fick han faktiskt ta egna initiativ. Så han fortsatte bara att klättra inom det kriminella och fick många kontakter från till exempel Ballas. Han började även få allt mer med pengar och respekt men detta
var inte något han brydde sig om utan han levde bara på som vanligt och fortsatte. Ahmed brydde sig inte ifall han hade pengar när han åkte och plockade då var det hans klubb som skulle få pengarna för han var nämligen en trogen medlem.
Han var ingen sådan som tog pengarna till sig själv som vissa gjorde utan han ville ju att hans klubb/maffia skulle kunna fortsätta att hålla igång och köpa in vapen. Men sedan valde Ahmed att gå över till en maffia av olika skäl där
han började känna nya folk för några från Nevada följde också med och blev maffia.
Ahmed även väldigt mycket erfarenheter inom kidnappning och hur de ska gå till men även skjutningar vi var nämligen inblandade i en hel del kidnappningar. Men efter ett tag så tröttnade Ahmed med allt detta och valde att ta en paus
anledningen till varför han tog en paus var för att han åkte in i 750 månader. Under denna tid så tänkte han över mycket och funderade verkligen om detta var något han ville fortsätta med eller om han skulle ta en paus han ville
liksom inte att något skulle hända hans familj utan han ville helt enkelt ta en paus. Vad han åkte in för var butiksrån och en hel del andra anklagelser som han åkte dit på. Men under tiden i fängelset så fick han en hel del tid och
en massa nya vänner som han ville lära känna utanför fängelset men detta hände aldrig då de aldrig mer sågs så när han kom ut så valde han att ta en paus från det kriminella. Men nu efter ett tag så har han kommit fram till att ska
komma tillbaka. Han vill liksom börja på nytt och han vill liksom glömma det som har hänt och börja på nytt och skaffa nya kontakter eller försöka ta upp kontakten med några av hans gamla vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem för att jag har RPat under en väldigt lång tid vilket ger mig mycket erfarenhet. Jag är väldigt erfaren inom det kriminella då jag har rollspelat som krim under en väldigt lång tid. Med min erfarenhet så kan jag erbjuda väldigt utvecklade och roliga scenarion för båda parter inblandade i scenariot.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad med Unive är massor med grejer en är att jag har alla mina kompisar som RPar här på Unive, Jag har många fina minnen ifrån Unive, Jag tycker att Unive har ett väldigt effektivt och professionelt staff team och så är det också Unives stora spelarbas som gör att den är väldigt interaktiv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag först började spela Fivem, ivrig på att börja rollspela letade jag i serverlistan efter svenska servrar och då var det Unive som hade mest spelare så jag tänkte att den var väldigt populär eftersom den hade en stor spelarbas och community så jag testade att spela på den och har fastnat sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt Rollspel är att ha ROLIGT! Meningen med livet är att ha roligt enligt mig och därför ska jag RPa så att jag och alla andra kan ha så roligt som möjligt. Men med det sagt så är det även viktigt att ha en seriös RP nivå så att det inte övergår till lallande. Så sammanfattat så har jag alltså som mål med mitt rollspel att ha roligt fast på en seriös nivå för att undvika lall.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inget riktigt mål som jag har satt upp med Unive men det viktigaste för mig är att ha kul, träffa nya människor och att jag själv kan utvecklas som individ.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Godkänd efter muntlig intervju.
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Tillbaka