Accepterad PolarBear | Medlem ansökning [agg[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Polarbear00

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Glenn Svensson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Karasmatisk, energisk och kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en vanlig familj men såg tidigt hur brott och problem kunde påverka människor runt omkring. Det gjorde att han fick en stark vilja att hjälpa andra och göra samhället tryggare. Efter skolan bestämde sig min karaktär för att bli polis. Det var inte alltid lätt, men med hårt arbete och motivation klarade han utbildningen och nådde sitt mål. Idag jobbar min karaktär som polis i staden. Han försöker alltid göra sitt bästa, följa lagen och behandla alla rättvist. Min karaktär är fortfarande ganska ny i jobbet och lär sig nya saker varje dag. Han vill bli bättre och få mer erfarenhet. I framtiden vill min karaktär vara en förebild för nya poliser samtidigt som han själv utvecklas och håller staden trygg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög RP nivå, kreativa och roliga scenarion samt ett glatt humör till gemenskapen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att driva scenariot framåt i stället för egen vinning, t.ex genom att inte preja ett flyktfordon från ett rån direkt, i stället låter man fordonet ett chans att ta sig undan för att få ett mer utdraget och utvecklat scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har ett flertal regelöverträdelser från när jag var ny på servern och har dess lärt mig reglerna och förhållit mig till de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och OOC in game.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka