Accepterad polackN | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polackN

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? polackn

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dolph Lund 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Övertänkande, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dolph Lund 26 år gammal är född i en liten ort utanför Göteborg, han hade en bra uppväxt men hade alltid haft kompisar som var mer åt det kriminella hållet. Allt förändrades för Dolph när hans barndomskompis blev ihjälskjuten av polisen när de var sexton år gamla, han såg allt. De hade vart ute på ett häng och hans tre polare hade bestämt sig att reta upp sig mot några poliser som stod och hade lunch, Dolph var inte så sugen på detta men som en osäker sextonåring föll han snabbt för grupptrycket. Det dem inte visste var att en av poliserna hade haft det väldigt tufft efter att hans fru nyligen dött och var konstant hetsad som en bieffekt av hans dåliga mentala hälsa. Hans tre polare började retas och hans bästa vän spottade polisen i ansiktet, efter polisen puttat bort honom drog hans bästa vän snabbt in handen i jackfickan och polisen som redan var hetsig blev vettskrämd och trodde han skulle dö, man kunde inte veta vad dessa grabbar hade på sig tänkte han, så han sköt honom rätt i bröstkorgen tre gånger. Hans två andra polare sprang därifrån förutom Dolph som var fastfrusen med blicken på hans döda polare som han känt i mer än tio år. Detta skulle han aldrig glömma. Dolph gick senare klart sin mekaniska linje i gymnasiet och kom ut med höga merit, han hade alltid vart intresserad av alla motorfordon. Han valde sedan att äntligen flytta från sina föräldrars hus och bo i en stad som hette Unive, där hoppas han att hitta nya jobb med sina kunskaper. Men det var inte bara därför han flyttade, varje dag gick han förbi ställen där Dolph och hans bästa vän hängt varje dag i flera år, det gick bara inte att glömma honom, han var som fastbränd i hans hjärna, därför ville han flytta till Unive så att han kan bo själv, skaffa ett jobb och framförallt skaffa nya vänner och kunna gå vidare i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, rapportera folk som bryter mot regler och framförallt en skön upplevelse. Jag vill lära känna folk och verkligen sätta mig in i Unives sammhälle och passa bra in som en medborgare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid själv ska vinna, utan ibland låta sig själv förlora för att göra scenariot roligare. Till exempel om du är med i en eldstrid med ett annat gäng och ni vet att ni enkelt kommer vinna, men det hade vart mycket roligare för alla om ni skulle till att förlora är det bättre att förlora. Det är viktigt att alla ska ha kul i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, att du kommer ihåg vad som hände precis innan du dog, om jag t.ex blir kidnappad av en grabb och sedan säger vem det var som kidnappade och dödade mig direkt när jag vaknar igen, jag ska svagt komma ihåg att någon drog in mig i en bil. FEARRP, att jag ska värna om mitt liv, om en grabb vill ta mig som gisslan och riktar en pistol mot mitt huvud kan jag inte blankt säga nej och åka iväg utan jag ska vara rejält rädd och försöka prata mig ur situationen och sedan göra som han säger. METAGAMING, att jag använder mig av information som min karaktär inte vet om, t.ex att en polare säger att jag ska hämta honom vid piren i DC och jag åker dit utan att min karaktär vet varför.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka