Accepterad PolackeN163 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolackeN163

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198244141260/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? PolackeN#0929

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter dragan Svenson och kommer från Albanien och han har ett humör som har två olika sidor när han har druckit så kan han blir aggressiv men i vanliga fall så är han rolig och sprider glädje bland folk och han gillar för mest att Gymma och va med polarna men som jobb är han bra på import bilar och att mecka med sportbilar. Han kommer från Tirana huvudstaden i Albanien hans föräldrar driver ett hotell med bra omdöme och välkänt i Albanien då det är det finaste i hela kusten i Albanien och det är mycket fint så han hade det relativt bra i sin uppväxt fast hans pappa drack och slog han och hans 3 syskon. och tillslut fick Dragan nog och flydde till Sverige och börjad med trading med sin fattiga student lön och blev snabbt väldigt rikt på det tillslut efter sin utbildning till ekonom startade han sitt första företag Seved Cars and repairs och det låg i Malmö och han var både chef och VD och importerade sportbilar från kina och Polen och dom var oskattade men det löste han då han hade kontakter i Rissne som hjälpte han med att rentvätta alla sina bilar och allt detta gjorde dom gratis eftersom dom flesta var albaner som hjälpte han och han kände dom väl så allt gick bra hans företag dominerade på börsen och han blev snabbt en rik och välkänd person i Malmö tills att han gick ihop med en jugoslav som drev platium cars i norrköping och affärerna blev bättre för hans polare hade bilar som var mycket svåra att få tag på i Sverige och han blev så Rik han han kände att han kunde sluta jobba och flytta till en stad som heter Unive city och där vill han mest chilla med albaner och åka med sina feta bilar och sälja av sina konton i Schweiz och leva lyckligt i resten av sina dar i unive city och chilla galet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en Bra och utvecklad social RP som gör det roligt för båda parterna och så att man kan få sig ett gott skratt efter scenarion så det inte blir bråk och en massa tjafs och jag är en trogen medlem har varit på unive till och från sen 2020 så jag vet hur servern funkar och jag vet att denna server är den snabbt växande Rp servern i värden och toppar listorna med den bästa RP i hela värden. och jag kommer va aktiv spela på kvällarna/nätterna för dagarna går jag i skolan elr jobbar men jag kommer spela så mkt jag kan och ha verkligen roligt på denna server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela med en Hög och en utvecklad socail RP som gör det roligt för båda parterna då RP är för kul it för att man ska vinna alla scenarion och att man alltdit ska spela med socail RP för att RPA är för attt alla ska ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RPA enligt mig är att man ska ha kul mans ska it spela för att vinna man ska spela med en sån hög och utvecklad RP nivå att det blir roliigt för båda perterna och visst det är kul att vina med det roligaste är att det blir roligt för båda parterna ett bra scenarion kan också innebära att motstånaren vinner så man ska spela för att ha roligt från båda parterna.

Hur hittade du Unive? många kompisar har tipsat om den här och säger många att det är bra rp på server så jag ville börja på server och den har bra rating

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka