Accepterad PolackeN163 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolackeN163

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https://steamcommunity.com/profiles/PolackeN/

Ditt Hex-ID: 110000110eb98cc

Vad är din discord tagg? PolackeN#0929

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan it klistra in men det står jag är permanent bannad osv

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ljög betedde mig dåligt jag agerade som en idiot och kunde it bete mig för jag var i en pressad situation och jag ljög och skickade förfalskade bevis då jag it hade några konkreta bevis osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario och min brorsa brändes sig och min bror sa t mig att komma så ja sa i ooc att mitt brandalarm gick och sen efter allt så skrev en staff kom support fast jag it kunde och jag hade varken bevis elr konkreta bevis så jag överdrev och ljög om situationen för jag hade panik och betedde mig som ett svinn och ljög för jag drevs av panik för jag riskerade att fölora min krim och när jag har panik så kan ja it tänka ja bara gör nåt som känns bra i stunden och då valde jag att ljuga och bete mig dåligt för att behålla min krim jag skickade både förfalskade bilder och opålitliga historier om varför jag stack från scenariot och sedan blev jag bannad från dc och servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel jag nu i efterhand erkänner alla mina fel jag gjorde jag bete mig som ett svinn och ljög för att känna bättre fast egentligen om jag hade bara tagit på mig min krim så hade allt löst sig jag ångrar mig fruktansvärt mycket nu har jag lärt mig hantera panik känsla och jag hoppas ni kanske kan ge mig en andra chans i framtiden jag ångrar mig grovft och vill be om ursäkt t alla inblandade för jag hatar när jag får panik för då vet jag att jag kommer göra något dumt som kommer få konsekvenser och nu när jag har erkänt allt känns det mycket bättre än att sitta och ljuga i en banöverklagan för att bli unbannad. Jag har ljugit och skickat falsk information och betet mig dåligt mot en staff i pm Och allt detta erkänner jag och vill be om ursäkt och gå vidare så vi alla kan känna bättre och nu har jag lärt mig vissa saker man brukar säga man lär sig av sina misstag och detta är just ett sånt tillfälle jag har lärt mig att hantera panik och pressad situationer på ett lungt sätt osv. Jag hoppas ni kan ge mig en andra chans och förlåta mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mest svbanns men också en perma för några månaders men allt är löst idag och jag har bett om ursäkt och varför jag skriver om min perma är för att jag tänker it ljuga för att bli unbannad jag behöver berätta allt jag har gjort och jag har betet mig dumt och hoppas nån gång att ni kan ge mig en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag skulle ha tagit ansvar och betet mig som en vanlig människa och it betet mig som ett svinn och jag skulle ha tagit mitt straff och ha ett bra samvete än att ljuga och ha dåligt samvete för det viktigaste är att alla har kul att att ljuga bara för att få RPa krim och jag skulle ha betet mig bra mot staffen och inte låta min panik känsla ta över mitt agerade mot andra människor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att hantera pressade situationer och lim panik känsla och jag har lärt mig att hantera passiv aggressivitet dvs att man tar situationen senare och agerar med ett lungt beteende för att alla ska må bra och jag har lärt mig att bete mig och se till att jag aldrig betet mig dåligt mot en staff sen dess och jag har lärt mig man brukar säga man lär sig av sina misstag och detta är ett sånt tillfälle efter detta har jag lärt mig och tänkt på hur jag ska bete mig framför staff elr andra personer när jag har pressad situation

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Eftersom det gått 2 månader väljer jag att du får en till chans, men skulle du göra samma sak igen då är det slut för dig på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka