Nekad Polacken10 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polacken10

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Esping/esp1ng

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hampus Nilsson, uppvuxen i Söderköping, Han stack ut från mängden med sitt stora intresse för bilar. Redan som liten var han i garaget, förtrollad av motorer och växellådor. Varje bil var för Hampus som en konstskapelse, och varje körning i och runt Söderköping var som ett äventyr. Han drömde om att äga en vintagebil som skulle vara hans stolthet.

Som tonåring formades Hampus framtid när han och hans farfar renoverade en Chevrolet Bel Air från 1957 tillsammans. Den skinande kromen, de coola kurvorna och ljudet från motorn var som musik för hans öron. Hampus bestämde sig då för att en dag äga en sådan bil själv.

Så började Hampus Nilssons liv som ung mekkare i den lilla staden. Varje dag var ett nytt äventyr, och drömmen om den ultimata vintagebilen var mer levande än någonsin. På senare dagar flyttar hampus till staden unive och vill uppfylla sina stora drömmar och träffa vänner med samma intresse

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med väldigt hög rp nivå på denna server och skapa mycket roliga scenarios som är roligt för båda mig och motparten, Hampsu nilsson kommer skaffa många vänner och ha kul i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska fokusera på att vinna i ett scenario utan också tänka på motparten så det blir roligt för alla spelare på servern och i scenarios. Det handlar om att alla spelare ska få en sån bra spelupplevelse som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och kan de nu utan till, som tillexempel power gaming det betyder att om man krockar med sin bil så ska man rpa på sina skador och skriva tillexempel skriva /me blöder från pannan och sånt om man nu skulle krocka. En annan regel är sunt förnuft som är en väldigt stor regel och handlar om att man ska ha ett logiskt tänkande när man rpar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel jag har rpat mycket på unive och tagit lärdom av hur andra rpar och har lärt mig mycket. Har spelat cirka 2700 timmar fivem så jag har mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Tog inte sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka