Nekad pojan ashouri | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pojan ashouri

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? poj poj#1360

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? runt 200-300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker securitas jobbet blivit som ett skämt och behöver styras upp, Jag har jobbat där 2 gånger innan och kan en del om yrket både vad man får göra och inte göra men också hur man gör saker som att ta ut bilar eller öppna förrådet och liknande. Jag är rätt så bestämmd och strukturell vilket jag anser behövs hos en chef. Jag anser att jag skulle kunna styra upp yrket rätt bra och få fart på securitas igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där förut under två olika tillfällen och kan rätt så mycket om yrket. Har även jobbat som polis så kan en del med det där att hålla ordning och liknande.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pojan Ashouri och är en väldigt snäll och hjälpsam person. Han gillar att vara med kompisar och han älskar bilar. En annan sak som pojan brinner för är att hjälpa folk och det är därför han gärna söker sig till sådanna yrken som polis och säkerhetsvakt. Pojan hade en lite svår barndom då hans mamma var alkoholmissbrukare och detta har påverkat hans sätt att reagera på vissa saker. Han vet vad som är rätt och fel och är inte rädd att säga ifrån om någon gör fel oavsett om han jobbar eller inte.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 3-4 timmar dagligen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep skulle fungera suveränt som chef då han är väldigt bestämd men snäll samtidigt. Han har jobbat med han på securitas och tycker genuint han skulle kunna ta Securitas till en ny nivå. Har pratat med han och hans ambitioner är högre en månen så ett stort +rep från mig.

+rep skulle fungera suveränt som chef då han är väldigt bestämd men snäll samtidigt. Han har jobbat med han på securitas och tycker genuint han skulle kunna ta Securitas till en ny nivå. Har pratat med han och hans ambitioner är högre en månen så ett stort +rep från mig.
tack så mycket<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka