Nekad pojan ashouri | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pojan ashouri

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2005

Vad heter du på discord? poj poj#1360

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommaren är det typ 14-04 men när skolan börjar igen är det typ 18-23

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive i någon månad ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle fortsätta som vanligt och rp som vanligt mm men banna, kicka och klippa folk som inte beter sig då jag som servervakt har större möjlighet att göra servern bättre genom att få bort en del lall och dålig rp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag tycker Unive är en bra server och den är den ända jag spelar på. Eftersom jag spelar på den så pass mycket vill jag ju så klart att servern ska fungera så bra som möjligt och hjälpa till så mycket jag kan med att tex avbelasta support så att dom kan fokusera mer på dom saker som jag som servervakt inte kan/får göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att som sagt banna och kicka folk som inte beter sig vilket leder till bättre rp på servern och i sin tur leder till att servern blir en bättre plats. jag spelar även en del på natten/morgonen då många staffs sover och väldigt många lallare ser det som en chans att göra vad dom vill och då kan jag hjälpa till med att hålla servern under kontroll under fler timmar på dygnet.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag stöter på väldigt mycket lallare dagligen och som sagt spelar en del på nätter och kan därför hjälpa till med att hålla servern vaktad under en större del av dygnet.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker Unive är en bra server och vill att den ska fungera bra och då vill jag gärna kunna hjälpa till med det vilket server vakt skulle ge mig mer möjlighet till.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en del så som svban ,kick , revive, dv och så vidare. Har även en polare som är servervakt som kan hjälpa mig om det är något kommando jag inte skulle kunna

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag var bannad för nån månad sen när jag precis börjat med rp och även precis börjat på servern och inte visste vad copbait va så jag blev bannad för det då jag råka slira runt utanför polisstationen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej Unive är bästa svenska servern jag vet

+rep
Bra engagemang
Bra rp
Vet vad man ska göra i olika tillfällen där folk bryter mot reglerna
-rep
Kan ha utvecklat texten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka