Nekad pogue | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pogue

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Pogue.

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1999

Berätta om din karaktär. Erik Gustavsson, haft det bra sen jag va barn, fått allt som jag vill ha, alla har tyckt om mig o varit snälla. Men jag tror det gjorde mig till en dålig person. Så allt vände en dag så som de var innan blev det motsatta. Jag föll till botten o visste inte vart jag skulle, men det kom en dag jag bästemde jag skulle ändra allt, bli bättre, få folk och le och må bra. Jag började bli bättre hjälpte folk fick dom och må bra och då insåg jag att det hjälpte mig jag blev glad. Jag mådde bättre och efter det har jag fortsatt med att bli bättre. Under en tid så fastna jag för boxning o blve bättre o bättre. Jag är lika fast på pengar jag gör allt för att fixa mitt liv bra. Har lärt mig o vara glad hela tiden o göra det bästa av de som jag har. Mina framtids planer är att bli bättre varja dag och få folk att må bra och vara glada. Jag siktar för stjärnor men jag kanske landar bland molnen. Men jag jobbar hårt varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser till alla har roligt och visar respekt är en bra motkamrat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag visar respekt oavsett vad så kommer jag och mina kamrater alla att vinna i slutändan

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna. Jag får inte komma. ihåg vad som hänt innan jag dött, vårdat språk och skriv inga olämpliga ord, god ton mot användare, suntförnuft använd ditt egna omdöme för att göra beslut som är rimliga och realistiska.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört i några servers innan så har lite erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har berättat det jag känt behövs.

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan per 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka