Nekad Poffe | Ban överklagan [Tha GAYmers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Poffe

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Poffenymansonen

Vad är din discord tagg? Poffe

Vem var det som bannade dig? abdi

Hur lång tid var din ban? 29

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm, vdm...

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt är detta en så felaktig ban som de kan bli. Det är bankrån mina vänner är påväg att åka in och jag skjuter på polisen vad fan är detta blir fan lack asså man vil lgöra roliga scenario nä då säger bullen att man få storma folk som städar, tycker de så konstigt att bli bannad då jag har anledning för det. liksom ta reda på allt innan ni bannar blir fan lack,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo de va bankrån och vi rpa på att vi städa banken. inget mer men det men jo sen säger delägare bullen att de ska storma banken när vi står lungt o städar. jag drar ut från banken o hämtar en bil sen så märker jag att mina vänner är påväg att åka in och då skotta jag mot snuten jo sen blev jag bannad av abdi för rdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då jag har en anledning för det och de så sjukt konstigt att man inte kollar allt som hänt innan man bannar liksom jag var med scenariot och de stormar klart vi blir arga jag drar ut från banken och skjuter mot polisen då mina vänner är påväg att åka in tycker det så jävla synd att förstöra scenarion på detta vis när man vill göra rolig rp kul. man har ingen jävla lust att rpa när sånt här händer

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming, rdm, vdm, trafikregler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? veti fan då den är felaktig har ingen lust att spela nu heller..

Har du lärt dig någonting efter din ban? vene vad jag ska lära mig då den är så felaktig så de sjukt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka