Accepterad Poffe | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Poffe

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Poffenymansonen

Vad är din discord tagg? Poffe

Vem var det som bannade dig? janne

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vågar inte säga emot en com ansvarig och lyssnar bara på han fast jag visar klipp. en grabb kör in i vår bil med mening fast vi har riktigt uzi mot han osv men de sket janen i och lyssnade bara på rökarns historia tycker det är så jävla orättvist att bli behandlad så i support. bara för rökarn sitter där så lyssnar janne bara på han fast jag visar klipp på det osv. han som jag döda satt inte ens i support utan en annan satt där för han och säger att han råka köra in i bilen fast jag har klara bevis att han kör in med den i mening men nä de sket janne i och lyssnade på rökarn. jag fick inte ens förklara för mig vilket är jävligt orättvist. egentligen ska man göra anmälan men nä nä de sket han också i för rökarn visste tydligen allt som hade hänt och i början fick jag inte ens visa klipp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle åka till vårt område och då såg vi en som producera droger. Vi rånar han och han är kaxig mot oss jag skjuter 2 däck på bilen och sen kör han runt hela byggnaden och sen kör rakt in i vår bil. så då sköt jag han i magen så han dog. han var väldigt kaxig och körde in i vår bil i 150 km/H. Sen kommer jag in i support så sitter rökarn där och förklarar scenariot när det inte ens var han och han jag döda satt inte ens där. Jag fick inte visa klipp från början och fick inte ens snacka. de behövde tydligen inte göra anmälan för rökarn är där vilket är jävligt orättvist. Sen blev jag bannad och blev skit arg så uttryckte mig dåligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda och för hade en anledning för det men de lyssnade inte på mig ett skit

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. trafikregler, powergaming, vdm, rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vene asså inte utryckt mig dåligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? mm

Har du läst våra regler? Ja

bra överklagan och förklarar exakt så som det var. jag var i samtalet och hörde allt dom sa och allt där stämer bra så ser ingen andledning att inte unbanna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka