- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Poffe
Ange ditt födelsedatum 14 April 2006
Vad heter du på discord? Poffe#4564
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vissa dagar förutom då jag har träning
Hur länge har du spelat på Unive? Länge
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle bannat folk som lallar och lärt de en läxa. Finns flertals lallare som borde vara bannad. Skulle göra så folk får en bättre uppfattning på rp
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Finns många lallare och vill få stopp på det så vill att de ska få ban och då kan jag som sv lära de en läxa
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att förminska på lallare
Varför ska just du bli servervakt? För är en trogen spelare och vill unives bästa
Varför vill du bli servervakt? För jag vill som sagt få stopp på lallare
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? a
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har lärt mig av alla misstag
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nä
Ange ditt födelsedatum 14 April 2006
Vad heter du på discord? Poffe#4564
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vissa dagar förutom då jag har träning
Hur länge har du spelat på Unive? Länge
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle bannat folk som lallar och lärt de en läxa. Finns flertals lallare som borde vara bannad. Skulle göra så folk får en bättre uppfattning på rp
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Finns många lallare och vill få stopp på det så vill att de ska få ban och då kan jag som sv lära de en läxa
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att förminska på lallare
Varför ska just du bli servervakt? För är en trogen spelare och vill unives bästa
Varför vill du bli servervakt? För jag vill som sagt få stopp på lallare
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? a
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har lärt mig av alla misstag
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nä