Nekad Poffe | Ansökan till Dubbelarbetare[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Poffe

Gäst
Användarnamn: Poffe

Vad är ditt namn i verkligheten? Poffe

Ange ditt födelsedatum 10 December 1996

Vad heter du på discord? Poffe

Hur länge har du spelat på Multistaden? i 7 månader ungefär

Hur många timmar har du på Multistaden? 1800 tusen timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jo jag har länge velat jobba som dubbelarbetare på denna server. Och nu finns chansen att ansöka. Jag kommer tillför genom att inte använda meta och fokuserar på mina karaktärer mer. Jag gillar att bygga upp olika karaktärer och de hade varit skit kul att ha två stuckna som verkligen kan göra de karaktären älskar. Har alltid mål med mina karaktärer vad de ska utföra osv. Som med poffe rpar jag lite dum men ändå seriös och det är kul att kunna variera med två olika sidor inom rpet.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Inte meta och liksom börja ett nytt liv du glömmer allt som hänt på förra karaktären och fokuserar på vad en viss karaktär ska leva och vara som person. Man ska absolut inte ta information från sin andra karaktär till sin andra. Man ska liksom börja ett nytt liv och skaffa vänner och försöka utveckla karaktären så bra som möjligt

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag vill bli dubbelarbetare då jag älskar att bygga upp olika karaktärer. Kommer fokusera mest på att hur karaktären ska fungera och ha för personlighet. Detta känns som en möjlighet att utveckla sitt rp och fokusera på två olika liv. Har alltid velat ha dubbelarbetare för vill kunna ha två karaktärer som kan jobba med olika saker. Vill bli dubbel för att känner att min rp nivå är hög men kan såklart utvecklas. Men känner att jag kommer sköta mig och hantera det bra

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Nästan samma fråga men som sagt. Jag har velat vara det länge för att kunna ha två liv och utveckla de på olika sätt och att båda har olika framtidsplaner helt enkelt. Kunna utforska olika jobb på olika karaktärer. Utforska helt enkelt

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad men har lärt mig av alla och nu fokuserar jag väldigt mycket på min rp och att inte bryta mot någon regel

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? förstår till 100

Spelar du på någon annan server för tillfället? nä ingen annan

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? poffe är snyggast på servern

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka