Accepterad Poffe | Ansök till whitelist ansvarig [Oliwer]

• Trådskapare Trådskapare Poffe
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Poffe

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? melle

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? poffe

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla whitelist ansökningar ungefär hela tiden. Kommer kolla väldigt ofta inne på forumet eftersom jag vill svara så snabbt som möligt på folks whitelist ansökningar. Skulle vara mest inne på morgonen och kvällen men dagen skulle jag såklart också vara inne.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är i stort sätt inne 24/7 på dc. Har dc på min mobil också.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill svara på folks whitelist ansökningar fort. Jag skulle vara väldigt aktiv och svara på många ansökningar. Jag tror att jag kan ha ett bra tempo och svara på varje whitelist ansökan som kommer in. Jag vill alltså svara på folks whitelist ansökningar i bra tid så att fler folk kan bli whitelistade. Skulle samt lägga upp ett litet schema t.ex när jag ska rpa och när jag ska svara på whitelist ansökningar. Tror att den metoden kommer funka bra och att folk kommer få svar snabbt på sina whitelist ansökningar.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag är inne väldigt ofta. Jag är också väldigt trevlig mot folk, så t.ex om någon skulle vilja ta sin ansökan muntligt så skulle jag förklara lugnt om vilka frågor hen måste svara på, så dem inte känner för mycket stress. Jag skulle säga att jag skulle vara en bra servervakt eftersom jag kan vara trevlig och väldigt snäll. Men dock om det skulle komma in en ansökan som är 1 rad lång då skulle jag svara på hens ansökan och säga vad hen behöver utveckla i sin ansökan så att hen klarar det på nästa försök.

Spelar du på någon annan server för tillfället?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka